18 Ocak 2010 Pazartesi

2009 GITTI-GELDI 2010......YAZMALIYDIM ARTIK :)

Kafami toparlayip artik birseyler yazmaliyim dedim kendime ve satirlar olusmaya basladi bile.25 Aralik 2009 da en son yazmisim ve birakmisim iyide bunu ben neden hep yapiyorum ki,her yazida bir daha boyle yapmayacagim diyorum aaaa sonra bir bakiyorum yine haftalar gecmis bile.Bu gecen yaklasik 1 aylik sure icinde yeni bir yila girdik.Adamimla birlikte girdik 2010'a bizim evde,ben planladigim gibi hazirliklarimi yaptim,sevdigim,babam ve kardesimle birlikte ugurladik 2009'u.Sonrasinda annemle kizkardesim ingiltere'den donduler.Ayrica cok ama cok istedigim gibi oldu Allah'im nasip ederse nikahimiz da dugunumuzde kiyilacak,iste buna o kadar mutluyum ki.Gecen hafta carsamba gunu nikah islemleri icin belgeleri hazirladik.Persembe sabahi da nikah mudurlugune teslim ettik 24 Nisan 2010 hem nikah hem de dugun tarihimiz oldu boylece,aksam 20:00 da kiyilacak nikahimiz.Allah'im cok mutluyum ama cok sana sukurler olsun yarabbim ayni gun olmasini cok istiyordum cunku :) Carsamba gunu bir ara saglik raporu sonucunu beklerken sinemaya da gittik.Kadir Has'ta Cem Yilmaz'in Yahsi Bati adli filmini izledik.Pek begenmedik acikcasi,her zamaki eglenceli ve iyi olan Cem Yilmaz filmlerinden degildi bence cunku fazlasiyla kufur isini abartmislardi.
Veeeee Ayla'nin da nisani oldu sonunda,onlar da erdiler muradlarina :) Allah'im nazarlardan korusun cok ama cok mutlu kardesim,annemler de en az onun kadar mutlular.Bu dunurleriyle iyi anlasmak onlari biraz olsun rahatlatti cunku.Bugun yine kardesimin kayinvalidesi aramis hal hatir sormus,nasil mutlu ve memnun olmuslar bizimkiler,annem az once anlatti neler konustuklarini gozlerinin ici guluyordu.Kadin buyur etmis iadeyi ziyaret yapacagiz bizde,giderken de Taylan'in nisan bohcasini goturecegiz.Aileme hak veriyorum artik aile cok onemli derlerdi de ben umursamazdim ama gercekten cok ama cok onemliymis.En son ornegi mesela gecen gun babam,kizim hadi kayinvaliden oyle umursamiyor hicbir seyi ya da hasta vs. neyse de kayinpederin de ayni davraniyor bir erkek babasi olarak ne ariyor ne soruyor.Ben her onemli bir olayda kayinvaliden rahatsizlandiginda aradim gecmis olsun diye,kac kez dukkanini aradim nasilsin,isler nasil gidiyor falan diye sonra kalktim dukkanina bile gittim ama o da ayni kayinvaliden gibi hic umursamiyor bir kez bile normal zamanda dunur nasilsin bir hal hatir sorayim diye aradim demeyi birak,annen ingiltere'ye gitti geldi Allah kavustursun dunur diye bir tlf. acmadi,kizkardesinin nisani oldu acipta bir hayirli olsun dunur demedi yani bu nasil akrabalik ki boyle dedi.Ve ben babamin bu lafina karsilik hicbir sey soyleyemedim cunku hersey ortada apacik soylenecek hicbir sey yok,haklilar ne soyleseler.Maalesef boyle en son babam aramisti yine kayinvalidemin rahatsizliginda ondan sonra hic gorusmediler :( Bir daha da herhalde kinada gorusurler.Oysa acsa kayinvalidem arasa annemi dese dunur bir cayini icmeye gelecegim ya da ben cikamiyorum ama sen buyur gel kapim her zaman acik diye bir gonlunu alsa.Annemler kizkardesiminkileriyle can ciger olduler niye yani bana garezleri mi varki benimkilerle uzak olsunlar ama iste ellerinden birsey gelmiyor caresiz kaldilar.
Yapabilecegim birsey yok bazi seyler degistirilemiyor sevdigim adamin ailesi boyle davranarak zorla insanlari kendilerinden uzaklastiriyorlar arada bir akrabalik sicakligi,samimiyeti olusmasina firsat vermiyorlar hepsi o ve biz Adamim'la arada kalacagiz isin kotu yani :( Allah'im bize saglik versin ne yapalim biz birbirimize yeteriz...Rabbim o'nu yasamimdan eksik etmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder