13 Aralık 2010 Pazartesi

Havuç ve Fındık Kokan Kek'im.......















Kış kendini iyice hissettirmeye başlamışken,evde sessizlik hakimken,eşimde işe gitmeden önce biraz kestireyim demişken eeee benim de yapacak başka bir şeyim yokken bir kek yapayım dedim...
sevgilim işe götürür ve çay saatinde arkadaşlarıyla yer diye düşündüm...iyi de yapmışım uyandığında ne kadar güzel kokuyor diye mutfağa bir gelişi vardı ki anlatamam :)))

açıkçası gelişi güzel kattım malzemelerini ama enfes bir tadı olmuştu...

2 yumurta,1 s.b. şeker,1 havuç-1 portakal rendeleri,yarım su bardağı sıvı yağ,yarım su bardağı süt,1 yemek kaşığı yoğurt,1 paket k.tozu ve vanilya,kıvamına göre de un...işte hepsi bu...

Az önce sevgilimi uğurladım elinde mis gibi kokan kek paketiyle,birazdan ben de bir fincan kahvenin yanında bir dilim yiyeceğim....o kadar uğraştık keyfini çıkarmamak olmaz değilmi ama :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder