23 Haziran 2011 Perşembe

Bir Eskişehir Yolculuğu.....

Bir süre daha yazmasaymışım......neredeyse 1 yıl olacakmış....
kimi zaman ya müsait olmuyorum ya da canım istemiyor bir şeyler karalamak....
iyi de şimdi müsaitim ama yine canım istemiyor.....sanırım havaların sıcaklığı beni iyice bunalttı....okullar tatile girdi,çalışmadan evde oturanları bir kez daha düşündüm de.....yok ben yapamam,hepi topu 1 hafta oldu ama sıkıntıdan patladım bile,zor bir durummuş,sürekli yaşamak zorunda olanlara bol şans diliyorum.....
Geçen ay kuzenimin düğünü için Eskişehir'deydik.....pek keyifli bir yolculuk,akrabalara sıcacık sarılmaya vesile olan eğlenceli düğün.....uzun zamandır görülmeyen dostla bir merhaba kısalığında kucaklanış.....ve geriye dönüş.....çabucak geçti eskişehir yolculuğu da.....fotolar bu hızlı ama keyifli yolculuktan kareler....

eskişehir'e gidiş yolunda bir kahve molası sırasında uğradığımız mekanın bahçesinde gördüğümüz bu tavuskuşu çok ilginçti doğrusu :))))


Eskişehir'e vardıktan sonra düğün evine geçmeden önce,porsuk çayının kenarındaki cafelerden birinde oturup birşeyler yiyelim dedik....işte bu foto da o yemekten sonraki gezintide çekildi...





dönüş yolunu Bursa üzerinden İstanbul'a geçelim diye kararlaştırdık.....iyide etmişiz,bu manzaradan öyle çok vardı ki.....anlatılmaz yaşanır....





Manevi bir huzur kaplıyor insanı burada dua edince......duamı ettim,güzel dileklerde bulundum ailem ve sevdiklerim için....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder