4 Mart 2010 Perşembe

ADA'NIN YOGUN GECEN GUNLERI

Ada sen ne yapmaktasin,uzunca bir suredir yine ugramadin buralara nedendir acaba ??? Sakin bunun sebebi sevgili nisanlin olmasin,malum buradan pek hoslanmiyor.Beyefendi ozel hayatimizi sanal alemde ifsa etmemizden pek hosnut degil,ama prensesi inatla masalsi bir dusle ilerde cocuklarina bir hatira birakmak fikrini hala birakmis degil.
Degil de gunlerin yogunlugu ve yorgunlugu burayi fazlasiyla boslamama sebep oluyor ve saatler ilerliyor zaman kisaliyor...
oyle ki gelinligimin modeline karar verdim,moda evi ile anlastim hatta ve hatta ilk provama bile gittim gecen hafta cumartesi gunu,oyle buyuk bir heyecan yasadim ki provada gercekten anlatilmaz yasanir denilen buymus yahu :) Saten straplez kirik beyaz renginde bir abiye elbise giydirdiler sanki hic gelinlik degildi sanki buyuk bir hayal kirikligiyla kadina donup bu mu simdi gelinlik diye bir sorusum var ki sesimin titremesine kendim acidim vallahi,kadin gulumseyip olurmu sekerim daha bu ilk provan olculerini kontrol amacli giydirdim uzerine,bunun islemesi var,tarlatani var,yandan cikacak parcasi var diye soyleyince oyle bir rahatladim ki sormayin gitsin:) Modelime gelince,daha ilk gelinlik arastirmalarim sirasinda buldugum ve gordukten sonra da hic aklimdan cikarmadigim yine romantik duygularimin tavan yaptigi bir gun buraya yazdigim model iste. Cok ama cok guzel olacagina eminim cunku herseyden onemlisi benim icime cok sindi,istedigim bir gelinligi giyecek olmak beni daha da heyecanlandiriyor.
Diger gelismelere gelince 30 mart'ta mobilyalarimiz gelecek,Galeri Irfan'la gorustuk ve tarihi boyle ayarladik,ama oncesinde evi temizlemek gerekiyor,perdeciden tuller alinacak,beyaz esyalar icin haber verilecek onlar gelecek,bilmiyorum belki de beyaz esyalar daha sonra getirtilir.Cok isimiz var cok ve hafta ici hicbir sey ile ilgilenemiyoruz dogal olarak ben 19:00 da pasam da mesai de ve gececi olmazsa 18:00 de cikiyoruz isyerimizden eeee o saatten sonra da zaten gun bitmis oluyor.Dugun haftasini saymazsak hepi topu bu hafta sonu ile birlikte 6 hafta sonumuz var ve bizim yapmamiz gereken yiginla is var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder