8 Mart 2009 Pazar

Muze Gezmelerimiz Devam Ediyor :)

     Sevgilimle bugun Topkapi Saray'ina gittik.Once yolda vazgecmek uzereydik ama sonra sansimizi deneyelim dedik dustuk yola.Iyi de yapmisiz yetistik.O ihtisami,o gecmisin izlerini solumak bambaska bir ruyaydi.Hazine bolumunde gorduklerimiz karsisinda saskinligimizi saklayamadik,Kutsal Emanetlerin sergilendigi bolumde ise duygulanmamak elde degildi.Nedim'im bile cok etkilendi.Guzel cok guzel bir is yaptik biz bu karti almakla :) Daha sonra bir gun erken gelip daha detayli gezeriz diyerek ciktik o buyulu ortamdan.Sarayin bahcesinden yol boyu kurumus agac dallari esliginde,sevdigim adamin eli elimde yuruduk,yuruduk.....yuruduk.Arabanin oraya gelince bir yemegi nasil ve nerde yiyelim krizi yasandi ama cok kisa surede tatliya bagladik bunu da :) Sevgilime onerdigim bir fikir ondan da onay alinca.....kendimizi yagmurun da yagmasiyla iyice bugulasmis camlari esliginde arabada Dominos Pizza'dan aldigimiz pizzalarimizi yerken bulduk. 
     Cok gulduk halimize,kucagimizda pizza paketleri,buram buram kokusu...ve iyice acikmis midelerimiz de cabasi.kocaman orta boy pizzalarimiz bir cirpida bitiverdi.Adamim iyiki senin sozunu dinlemisim de pizza yemisiz,ama cok yedim ben yaaaa diye soylendim durdum yol boyu sevgilime.Arabada pizza zevkinden sonra Dolmabahce'de cay icelim mi dedik ama sonra iceriz deyip vazgectik....Eeeee o kadar toktu ki karnimiz caya bile yer kalmamisti :) 
    Bakalim bir dahakine Arkeoloji Muzesine gidelim dedik.Ben cok sevdim bu gezmeleri.Iyiki almisiz muze kartlarimizi diye bilmem kac defa daha tekrarlayabilirim sanirim.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder