6 Mart 2009 Cuma

MUZE KARTLA DOYA DOYA GEZMELERIMIZ...

         Sozum ona sevgilime surpriz yapacaktim bu blogu,ama 1 aydir hicbir sey yazmamisim.Gecmisimizden,birlikte yasadigimiz anlardan bir gunluk kalsin istedim cocuklarimiza.Nedim ve Ayda'nin ogluna ya da kizina.Ya da her ikisine birden :) Dusuncesi bile super.Allah'im sen goster o gunleri bize...Simdilik biraz daha yazayim sevgilime surpriz olsun.Sonra o izin verirse resimlerimizden de eklerim. 
        Ve sonunda sevgilimle basladik muze kartimizla gezmelere :) Iyiki almisiz,daha once neden dusunmemisiz bilmem.Cok guzel oldu.Karti aldigimiz gun yani 22 Subat Pazar gunu,ilk olarak Ayasofya'ya girdik.Sevgilimin resimlerini cektim o da benimkileri cekti.Dolastik,sasirdik,hayret ettik bir kez daha o zamanlarda boyle bir mimarinin olmasina.Gercekten gorulmesi gereken bir yer. 
        Sevgilim aradi simdi,soylemedim henuz bu blogu ona ya o yuzden kendimi suclu hissettim ama ne yapayim surpriz olsun istiyorum Adamima.Ozur dilerim Askim,kizma tamam mi daha once soylemedim diye. 
        Iste o pazar gunu sadece Ayasofya'yi gezebildik.Sevgilim asil Topkapi Sarayi'ni merak ediyordu ama saat 16:00 da kapandigi icin giremedik.Bizde mecbur bir dahaki hafta sonuna birakip eve dogru yol aldik. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder