14 Mart 2009 Cumartesi

YENI BIR MUZE GEZISI PLANI :)

Bu blogun adini Muze Kart'la Geziler diye koysam daha iyi olacakti sanirim.Yazmaya basladigimdan beri muze karti anlatip durmusum ve simdide yarin icin nereye gidelimin arastirmasini yapiyorum netten.       https://satis.muzekart.com/muzeler.com.pdf  adli siteden Istanbul'da ki muzeleri inceledim.Yarin gidelim dedik ama sevgilim tum gece calisiyor olacak yarin oglen 12:30 da birakacak isi,uykusuz bir durumda digerleri gibi eglenceli gecermi bilmiyorum.Belkide gitmeyiz,yarin onun uyku durumuna bagli neyse ki normal calisma sekline geciyor pazartesiden itibaren.Sevgilimin butun duzeni bozuluyor bu gece vardiyalarinda,1 haftadir gunduz uyu gece calis.....amannnn ne oluyor dedim,Adamimin sesini duymaya hasret kaldim yahu.Tabi bu arada 3 gunluk kirginlik......bu konuyla ilgili daha fazla hicbir ayrinti yazmayacagim,cunku baristik bile.Ey hayat,kusura bakma ben o Adami seviyorum eee o Adamda beni seviyor.Bosuna harcamadik biz bu 5 (6 dan gun aldik :) ) yili... 
    Ben ne anlatiyordum konu nereye geldi yine.Arkadaslarimla birsey konusurkende aynisi oluyor,onlarda tamam biliyoruz Nedim'i seviyorsun demiyorlar mi.Ay diyorum Bir Daha Soyleyin.Cem Yilmaz in stand up in da anlattigi skec gibi oldu,neyse iste konu Adamima gelince ben baska sey anlatamiyorum ki.Yarin olsun bakalim belki gideriz belki gitmeyiz.Sevgilimin kendini iyi hissedip hissetmemesine bagli......Askim bu gece fazla yorulmazsin umarim.SENI OZLEDIM,OPUYORUM BI SURU.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder