30 Nisan 2009 Perşembe

5.Kat......Sevgilim'le Bir Akşam Yemeği Sefası...


28 Nisan Salı akşamı sevgilimle çok hoş bir mekana gittik.....Başa dönersek aslında,sevgilimle aramızda ki gerginliğin çok uzun süremeyeceğini bilmeme rağmen bu defa adımı ben atmak istedim.O'na farklı bir sürpriz yapayım,beraber bol bol konuşup aynı zaman da şöyle şık bir yemek yiyelim istedim.Nette yaptığım kısa çaplı araştırmanın sonunda ( http://www.5kat.com/ mekanın web adresi burası ) 5.Kat adlı mekanı buldum.Sıcak bir atmosfer,şık bir rahatlık ve lezzetli yemekler arayanların tercihlerinde ilk sıralar da yer alacak bir yer doğrusu.


Mekanın sahibi Yasemin Alkaya,sinema ve tiyatro dünyasının isimlerinden...Gerçekten güzel bir akşam geçirmemize fırsat sağlamış oldum sanırım o gün :) En azından sevgilimin hoşuna gittiğini düşünüyorum.Yemekleri çok lezzetliydi.Özellikle fırından çıkıp sıcak sıcak masamıza gelen ve baharatlı zeytinyağı ile servis edilen ev yapımı özel ekmek karşı konulmaz ikili oluşturdular bizim için.Rengarenk boncuklar,romantik mumlar,göz alıcı pullarla bezenmiş fenerler, mekânın kendine has ve eşsiz ambiyansını çok hoş bir şekilde tamamlamışlardı.22:30-00:15 arasında güzel,keyifli ve lezzetli vakit geçirdiğimizi düşünüyorum.



Hımmmmm aslında mekanın hiç eksik tarafları yok mu diye düşünürsek,fiyatlarının pahalı olduğunu unutmamak gerekir.Öyle her akşam gidip te yemek yenilecek yer değil en azından bizim için :) Ama şöyle,sevdiğimle 40 yılın başında kendimize bir güzellik yapmak istersek tercih edilecek bir yer....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder