8 Nisan 2009 Çarşamba

Bir Gezi Planı Daha :)))Galata,Yıldız Sarayı,Arkeoloji...

Bahar geldi bizde bir gezilecek görülecek mekan,yer araştırma hevesi başladı ki aman nazarlara gelmesin.bu pazar (22 Mart) günü de sevgilimle aldık soluğu önce Galata Kulesi'nde.Taş merdivenlerini çıkıp,görevlilerin karşıladığı lobiye kadar gelip geri dönülürmüydü bilemem ama biz gelmişiz madem çıkalım bir yukarı yoksa ne anlamı olur buraya gelmenin :) deyip kişi başı 10 Tl verip bindik asansöre,ay noluyor hızlı mı çıkıyor bu asansör,midem de bulandı sanki demeye kalmadı baktım ki çıkıvermişiz.Restoran kısmından geçip balkon bölümüne geçtik,daha doğrusu o kalabalık içinde sevgilimin ellerine sıkıca sarılıp ezilmemeye çalıştım.İşte bu dedim ama o anda,karşıya,bulutlara,ufak çatılara,kuşlara bakınca.....işte bu.Helal olsun demeyi de unutmadım içimden Hazerfan ahmet Çelebi'ye,nasılda uçmuş adam yahu!!! Sevgilim pek etkilenmedi sanırım ne yani bunun için mi çıktık,verdik şimdi biz 20 Tl dedi ama bence güzel bir görüntüydü,en azından onun yanında,rüzgarın hızını yüzümde hissederken,elini sıkıca kavrayıp gökyüzüne bakmak bile keyifliydi benim için:)
Sonra dedik gidelim yıldız sarayına,daha farklı,kalabalık,otantik bir atmosfer beklerken umduğumuz gibi çıkmadı orası.İlk gittiğimiz de görevliler haricinde sevgilim ve ben vardık.Sonra birkaç hol ilerleyince film çekimi için birilerinin olduğunu gördük.İşin garip yanı bizi o bölüme almadılar.Bu ne küstahlıhtır.Sevgilimin yanında kızdığımı belli etmedim daha fazla sinirlenmesin diye ama hoş bir davranış değildi.Yapıyorsanız yapın kardeşim çekiminizi biz de kalıcı değiliz ya.Neyse bu sebepten pazar günü bile in cin top oynuyor vesselam,diğer müzeler gibi değil yani...
Buradan çıkıp sevgilimin en çok görmek istediği yere Arkeoloji Müzesine doğru yol aldık.Aman gez gez bitiremedik burayı,bölüm bölüm o kadar büyük ki,zaten illa görülmeli öyle anlatmayla olacak gibi değil.Hem çıkış saatine yakın geldiğimiz için hem de çok büyük olduğu için bitiremedik tabi,daha sonra gelip göremediğimiz bölümlerine bakarız deyip çıktık.......diye hatırlıyorum nedeni ise bunları 2,5 hafta sonra yazıyor olmam.Geç yazmamın sebebine gelince araya seçim girdi (29 Mart),sonra sevgilimle küslüğümüz ,yine mi evet yine :) Küsüyorum ben bu adama ama nasıl yapıyorsa yapıyor hınzır affettiriyor kendisini,şeytan tüyü var sanki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder