2 Haziran 2009 Salı

Yaşanan Son 1 ay....2009'un Mayıs'ı da Bitti İşte...

1 aydır hiçbir şey yazmamış,anlatmamışım.Sanki hayat durmuş benim için,sevgilim için,bizim için.Oysa durum öyle değil tabi ki.Nedendir bilmem bir türlü fırsat bulupta iki satır yazamamışım hepsi bu.Sevgilimle bu süre zarfında neler yaptık şöyle bir benliğimi yokluyorum ama her zaman ki yaptığımız aktivitelerin dışına çıkmadığımızı farkediyorum sonra.
İş,eve dönüş.Arada iş çıkışı sevgilimle hasret giderme,kokusuna doyma :) , sinemaya gitme !!! ( sevgilimin uyuklaması film arasında,filmden pek bir şey anlayamaması ) , birşeyler yeme,iki çift laf etme.Sevgiliyi ne kadar özlediğini her defasında bir kere daha farketme.....Böyle geçmiş işte 1 ay.
Aaaaaa ama masko'ya gittik biz bak şimdi bunu nasıl atladım.Evet eşyalara baktık,bu da beyaz eşya olayına dönmüş gibi oldu ama neyse :) Yapacağız umarım birşeyler.Yani umut ediyoruz.Ne kadar pahalıymış meğer eşyalar.Offf hayırlısıyla üstesinden gelelim şu işin başka birşey istemiyorum.
Neyse arası çok uzamış bu 1 aylık sürenin öyle ne yediğimize kadarını tabi hatırlayamıyorum :) Bir dahakine arayı bu kadar uzatmasam daha iyi olacak...
Bir de Evteks fuarı vardı,görevliydim.Neyseki kazasız belasız atlattım.Sevgilim pek gönüllü olmasa da ılımlı davrandı!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder