8 Temmuz 2009 Çarşamba

SON GELİŞMELER...ve SON 3 GÜN...

8 gündür bir koşuşturmacanın içerisindeyiz.Daha önce de bahsettiğim gibi Nedim'imin ailesi 28 Haziran pazar akşamı geldiler.Her iki ailenin tanışma faslı da böylece hallolmuş oldu.Sonrasında söz keselim,hadi olmuşken söz-nişan bir arada olsun denilerek bu koşuşturmacanın içine girmiş olduk böylece.Alışveriş,hadi kuaför ayarlayalım,fotoğraf olmadan olmaz bir stüdyo bulalım,aman elbisem nasıl olacak,ya sevgilimin giyeceği takım elbise,onların altına şık ayakkabılar,saçım da topuz olmalı,peki ya pastam derken 8 günün nasıl geçtiğini anlayamadım.Eminim herkeste farklı bir telaş var ancak,sevgilimle benim tatlı bir heyecanımız da ekleniyor bu telaşa.Nasıl olmasın ki bu AŞKI taçlandırmaya adım atıyoruz artık.
Kısaca özetlemek gerekirse;
Kapalıçarşı da nişan alışverişi yapıldı.Elbisemi aynı gün aldık.Çok yoğun bir gün geçirdiğimiz için sevgilimin takımı ve ayakkabılarımız bir sonraki güne kaldı.Ertesi gün aldık ablayı da yanımıza onun takımını aldık.o günün akşamına da ayakkabılarımızı :) Kıyafetim dore renkli,uzun,şık bir elbise,sevgilim de siyah takımı,dore kravatı ve mendili ile bana eşlik edecek o özel gecemizde :) Tam istediğim gibi oldu.Ayakkabılarımız hele o kadar şık oldular ki.Sevgiliminkini Tergan'dan benimkini de Birol Kundura'dan aldık. Canım benim hiç bir isteğimi geri çevirmeyip beni mutlu kılmaya çalıştığın için binlerce kere teşekkürler.İyiki hayatıma girmişsin.Seni seviyorum Adamım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder