14 Temmuz 2009 Salı

TAÇLANDIK...


11 Temmuz 2009 ışıltılı bir yaz akşamı nihayetinde taçlandırdık Aşkımızı...Sevgilimle yorucu ve detaycı uğraşların ardından aile-akraba arasında nişanımız gerçekleşti.Öyle çok anlatacak şey var ki aslında söze nereden ve nasıl başlayacağımı bilemiyorum.

O günün sabahı evdeki koşturmaca ve telaşa gözlerimi açtım.Halamlar,annem,dayımın hanımı, teyzem,Hati hummalı bir çalışma içindeydiler.Mutfakta adım atmaya yer yoktu diyebilirim.13:00 te kuaförde olmam gerektiği için 12:00 gibi evden çıkmam gerekiyor ama bu Ayla şimdi nereye gitti derken,çalan kapıyı açıp karşımda Niloş ve Volki'yi gördüğüm anki sevincimi anlatamam.Meğer bizim kız onları almaya gitmiş.Evde benim haricimde herkes durumdan haberdar bana sürpriz olsun diye söylemiyorlarmış.Neyse niloş,Ayla ve ben çıktık kuaföre gittik.Bu arada sevgilim de kendi kuaföründe işlerini hallattirmekle meşguldü.Kuaförden de hummalı ve gayet başarılı bir çalışmadan sonra 16:30 da çıktık.Aşkım bizi fotoğrafçının orada bekliyordu.Canım benim ne de yakışıklı olmuştu o takımın içinde :) Sonrasında 1 saat boyunca gelin hanım damada yaklaşın,damat bey tutun gelin hanımın belini,kavrayın biraz daha sıkı,hadi biraz içten gülün,yok olmadı,hıh tamam şimdi güzel oldu cümlelerinde şekilden şekile girerek bu işinde hakkını verdik.Biz eve doğru yola çıkarken sevgilim de yengesini almak için çağlayana doğru gitti.Eve geldiğimizde evdeki o hızlı çalışma yerini heyecanlı bir bekleyişe bırakmıştı...sonra bir telefon ve adamım biz siteden içeri giriyoruz demesin mi.....Ay ne heyecan ne heyecan,tarifi edilemeyecek bir duyguymuş,yaşayan biliyor gerçekten.Sonrası mı,işte en güzel tarafı da buydu gecenin.Hayırlı dilekler,takılan yüzükler,kesilen pasta ve atılan göbekler......
Her şey çok güzeldi.....

Canimin diger yarisi; Gamzelerinin huzuru, avuclarinin sicakligi, sirtina yaslanip yol almanin guveni hep yanimda olsun. Birlikte nice guzel, mutlu, saglikli, huzurlu yillara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder