15 Haziran 2009 Pazartesi

Benim Karım Olur musun???

Güzel düşün güzel olsun derler değil mi ya işte ben de böyle yapmaya karar vermiştim :) Sanırım evren çok hızlı bir şekilde cevap vermeye başladı 14 Haziran 2009 günlerden pazar,şirin sevimli,sıcak bir yaz günü.Yaz bebeği olmama karşın yaz aylarından hiç hoşlanmayan ben bundan sonra yaz aylarını hele ki haziran aylarını daha bir seveceğim sanırım.Zira hayatımla ilgili önemli başlangıçlar,adımlar yaz aylarında oluyor nice süredir.Bedi'nin annemle tanışması yine bir yaz ayına denk geliyor ve mayısta oldu,şansa bak canım sevgilimin kendini en sonunda hazır hissettiği (kimbilir artık hazır hissetmek zorunda da olmuş olabilir belki) evlilik teklifi de yaz ayında oldu.
Olayı baştan anlatmak gerekirse bizim durum biraz sondan başa doğru oldu.sevgilimin böyle işlerle pek ilgisi yok aslında o çok romantizm taraftarı değil açıkcası sırf bu teklifi de ben kendimi huzurlu hissedeyim diye yaptı onuda biliyorum ama olsun beni düşünüp yine de ince davrandı ya asıl önemli olan bu.Benim çok sevgili Adamım hep der ki yahu biz 6 yıldır beraber değilmiyiz ne evlilik teklifi,evleneceğiz işte ne gerek var böyle şeylere ben o kadar insanın içinde yapamam öyle şeyler,alırız takarsın yüzüğünü..... Offff ki ne offf yani böyle şeker mi şeker ama düz düşünen bir adamım var.Ama en sonunda benim sevgilim yaptı yapacağını tabi işe sondan başlayarak :)

Pazar günü geldi beni aldı,sonra gittik daha önce görüştüğümüz arçelik bayisine ve eşyalarımızı aldık.Tabi ben huzursuz eeee hani evlilik teklifi diyorum içimden ama bizimki hiç oralık değil,neyse sonra çıktık yola gittik Bakırköy'de Kırçiçeği restorana orada yemek yedik,konuştuk ve ben hala beklemedeyim....eşyalar alınmış ama ben hala bekliyorum ne komik neyse oradan da kalktık ama hala birşey gelmiyor bizimkinden gittik Taksim'e.Neredeyse 1 saate yakın yürüdük,güzel bir mekan aradık oturmaya derken daha önce gidip oturduğumuz bir yer vardı oranın dışarıda olan bölümüne oturalım dedik.söyledik birer buz gibi bira.İçiyor,konuşuyor ve benim umudum iyice bitiyor derken benim hayatımın anlamı,ruh eşim kızararak söyleyiverdi.................

BENİM KARIM OLUR MUSUN????

Her yer toz pembe oluvermesin mi o an,ne diyeceğimi bilemedim,kaldım bir an,onsuz bir hayatı değil bir evreni düşünemeyen ben kilitlendim.Çok duygusal gördüm kendimi o an ama ne yapayım ben böyleyim......Ve pek tabiki ikimizinde bildiği cevabım dökülüverdi dudaklarımdan...

Evet sevgilim pek tabi evet....Senin karın olmaya sonsuza değin evet....


Ve eş ruhum almış olduğu o bakmaya kıyamadığım,güzelim yüzüğü takıverdi parmağıma....Biz erdik muradımıza darısı tüm sevenlerin başına :)))




2 yorum:

  1. tatlım sen her ne kadar romantik biri değil desende satırların beni ağlatmaya yetti.. umarım bir ömür boyu birlikte mutlu olursunuz..benimde 8 yıldır süren bir birlikteliğim var ..seni çok iyi anlıyorum o yüzden belli bir seneden sonra bu işler formalite gibi oluyor ama önemli olan gerçekten hissetmek .. oooyagmur000

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim...
    guzel yorumun ve samimiyetin icin...
    dilerim ayni duyguyu sende yasarsin en kisa surede
    sevgiler...

    YanıtlaSil