3 Haziran 2009 Çarşamba

Pazar Esintisi.....

Sevgilimle mayısın son pazar gününde nihayet Kadıköy'e gittik.Sahile bildiğimiz sahil der gibi olduk önce ama sonra baktık bir dinginlik,bir huzur,bir kalite söz konusu adım attığınız her anda.
Hal böyle olunca dedik bir bakalım sahilin üst tarafında ki sokaklara,bırakalım kendimizi o ana.
Güzel,değişik yani mistik bir havası vardı o ara sokakların.Şu meşhur Çiya Sofrası'nın bulunduğu sokaklardan bahsediyorum.
Hoştu,eğlenceliydi,değişikti yani.Sıra sıra dizilmiş balıkçılar,onların tepesinde dolanan-boyutuna inanamadığım kadar büyümüş olan-martı,üniversite öğrencileri,onların kendine has halleri,yemek yiyip,biranı yudumlarken,muhabbet edebileceğin güzel mekanlar...
Kısacası sevdim ben Kadıköy'ü,bu sefer oturmadık hiçbir yerde ama bir dahakine oturup,biraz içip,sevgilimle hafif çakır keyif olalım istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder