10 Haziran 2009 Çarşamba

Bugün Benim Doğum Günüm...

10 Haziran 2009 Çarşamba........Yine bir çarşamba akşamı tam da bu saatlerde (17:00-17:30 arası) 28 yıl önce 81 senesinin sıcak bir yaz gününde merhaba demişim hayata.Önce annemin kokusunu almışım kanımca,öyledir genelde ya hani...Sonra baba ve akrabalara ilk merhaba bakışı atmışımdır kimbilir.İşin özü adının anlamını bile anlayamayacak minik bir bebekmişim bende bir zamanlar.
Ne tuhaf bir duygu,önceleri keyifli,laylaylom oluverir,geçiverirdi doğumgünü zamanlarım.Oysa ilk defa bu sene bir durgunluk var yüreğimde,bedenimde,cümlelerimde.......

Neyse ya çok fazla duygusal resitale gerek yok şimdi,iyiyim,sağlıklıyım,ailem sağlıklı,sevgilimle mutluyum,huzurluyum ( ! bazen bozuyoruz arayı ama olsun),seviyor,seviliyorum.Kardeşim geldi dün İngiltere'den 1 ay süreliğine.Akşama ailece yemeğe çıkalım dedik,hem benim doğum günü olayına bir el atacağız sanırım hem de onun gelişine kadeh kaldıracağız (işin şakası kadeh falan olmaz sade,samimi bir akşam yemeği hepsi o)
Sevgilim çok ama çok şaşırtarak beni,hiç beklemediğim bir anda 11 adet kırmızı gül göndermiş.Anlamı AŞK,seni seviyorum.......Nasıl hoşuma gitti,ofiste masama bir güzel yerleştirdim.Çok yakıştılar masaya da hani,cici durdular.Sevgilim,Adamım Nedimim, mesajına yazdığım cevapta da belirttiğim gibi ben 6 yıl önce seninle bir kere daha geldim dünyaya,iyiki varsın herşeyim ve evet iyiki gelmişim dünyaya,iyiki seni tanımışım...

Ve işte yeni yaşım,28 yaş,pek istemiyordum gelmeni ama madem geldin bari biraz uzun kal şu bünyede de 29 a yerini çok çabuk bırakma olur mu :)
Yeni yaşım sen de hoş geldin sefa getirdin.Sevdiklerimle nice mutlu,sağlıklı yıllara hep birlikte...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder