18 Eylül 2009 Cuma

Gecikmiş Davet......

10 haftalık bir nişanlılık süresini arkada bıraktık.Zaman geçiyor evet,öyle ya da böyle geçiyor.Ancak hala kelimelere dökemediğim şeyler var en azından buraya yazıp biraz olsun hafifletmeliyim içimi...
Çok sevgili kayınvalidem 10 haftanın sonunda bizimkileri evlerine davet etti.Daha doğrusu Hüseyin babam aradı babamı,hiçbir şekilde anneler birbirleri ile konuşmuyor telefonda da olsa bunun sebebi ise dediğim gibi kayınvalidem.Daha ilk baştan kayınpederimi devreye sokan hiçbir şey ile ilgilenmeyen kendisi oldu.Bu sebepten de annem bir türlü devreye giremedi.Mecburen babalar sürekli görüşüyor.Sürekli dediğim de ayda 1 falan.Hüseyin babam aramış babamı yemeğe davet ettiklerini söylemiş.Babam da anneme iletmiş bu durumu tabi.Ben anneme ne düşünüyorsun diye sorduğumda aslında bildiğim ama beynime bile inkar ettiğim cevabı verdi.
'' Kızım aradan 2 ay geçti.Nişandan sonra bir kere bile arayıp görüşülmedi.Nişandan 1 hafta 10 gün sonra gibi bohça götürmeye,onlarında evini,aile ortamını görmeye bir kaç komşumuzla beraber gitmemiz gerekiyordu.İyice tanışıp kaynaşmak için.Bu adeti bile yapmamıza müsaade etmediler,damadım ameliyat oldu ona geçmiş olsuna gidecektik onuda istemediler.Bunlarda adet böyleymiş deyip sineye çektik madem öyle buyrun bize gelin dedik davet ettik nişandan 20 gün sonra,kayınvaliden görümcen umursamayıp,sanki hiç davet edilmemişler gibi yaz tatili için yazlığa gittiler.Koca bir yazı orada geçirdiler.Eylülde döneceklerini bile bile temmuzun son haftası gittiler yazlığa,bizim evimize gelip bir kaç gün sonra gidebilirlerdi ama adetlerinde bu da yoktu sanırım çekip gittiler işte.Şimdi söyle bana hiçbir şekilde bizi önemsemediklerini bile bile nasıl gideyim evlerine.Onların keyfi 2 ay sonra geldi diye ben bu kadar gurursuzmu olayım.Madem kayınvaliden hastayım dedikten sonra yazlığa gidebildi pek tabi gelin kızının evine gelebilirdi.O halde siz gidersiniz annem hasta dersiniz ama bende evimde otururum... '' 

......................................... Uzun bir sessizlik oldu....Gözyaşlarımı sildikten sonra anneme farkettirmeden bir nefes aldım ağladımı anlamasın diye sonra dedim '' Annem,benim için,damadın için,sen olgunluk yap lütfen.''

..........................ve tekrar bir sessizlik.....sonrasında annemin cevabı ''peki kızım insan evladı için her şeyi sineye çekebiliyormuş demek ki,öyle olsun madem gelirim.''


Canım annem biliyorum ki çok özel bir aileye sahibim.Benim arkamda olduğun için sana minnettarım...Seni Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder