1 Eylül 2009 Salı

SONBAHARA MERHABA...

Eylül........sonbaharın ilk hüzünlü ayı geldi yine.İçimdeki huzursuzluğa inat dışarıda yağmur yağıyor.Evde olmalıydım şimdi evet ofiste değilde evde olup sokulmalıydım battaniyemin altına,almalıydım elime bir kitap çevirirken sayfalarını hüznümü geride bırakıp uykulara geçmeliydi ruhum.
Çoğu insanın aksine çok severim yağmuru,etrafta bıraktığı o gri renklere aşığım resmen,ruhuma iyi geliyor nedense,evimin huzurlu sıcaklığında dışarıda ki yağmura eşlik etmeye bayılıyorum.Evet şu an ofiste değil evde olmalıydım.Neden hafta sonu değil diye hayıflanmanın bir faydası yok gerçi.Eylül geldi,yağmuruyla geldi ama günlerden salı ve hafta sonuna daha 4 uzun gün var :(
Yağmuru sevdiğim gibi ona ait resimleri de seviyorum ben...Gizemli bir havası oluyor bu resimlerin bana göre  ,sonbaharı,yağmuru hele de Eylül'ü seviyorum.Eylül benim için çok güzel bir anlam ifade ediyor ayrıca,pek sevdiğim kuzenim,canım bal kabağım Eylül'üm bu ayda doğdu,o şirin fındık kabuğum aramıza bu ayda katıldı.İşte bu yüzden iyidir eylül ayı,berekettir,yeniliktir.En azından bizim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder