21 Ekim 2009 Çarşamba

ADAMIMA DAIR...

Insan yasami fazlasiyla devinim sahibi olabiliyormus meger ya da en azindan son zamanlarda benimki oyle oluyor.Bir suredir sevdigim adama olan kirginligim,beni onemsemedigini,sevmedigini dusunmem beni gercekten yoruyor ve yuregimi acitiyordu.Ama dedim ya surekli bir devinim halinde yasadiklarim kimbilir herkesin dedigi gibi nisanlilikta olan sorunlardir sadece de ben fazla abartiyorumdur.
Herneyse simdi daha iyiyim,iyiyiz.Onu cok sevdigim icin belkide daha fazla kirilgan olabiliyorum hepsi bu.Gelelim simdiye.......bizde son haberler cok iyi hemde.Sevgilimle kirada oturmayi hic istemedigimiz icin ev alma yolunda ilerliyoruz.Gectigimiz hafta sonu adamimla ev aradik,bir kac eve baktik.Iclerinde en begendigim evi de sanirim alacagiz.Allah'in izniyle kendi evimizin sahibi olacagiz.Bunu ikimizde cok istiyoruz.
Sevdigim adamla 6 ay sonra kendi evimize yuvamiz diyebilmeyi cok istiyorum.O'nu seviyorum ve 6 ayin biran once gecmesini,askimin yaninda gune baslamayi,onunla bir yuvayi paylasmayi dort gozle bekliyorum.
YARIM,SEVDIGIM ADAMIM,YARINIMSIN,UMUDUMSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder