2 Ekim 2009 Cuma

IŞILDAK KÜLTÜR SARAYI

Sevgilimle düğün yapacağımız yeri araştırma çalışmalarımız son sürat gidiyordu.Gidiyordu diyorum çünkü dün görüşmeye gittiğimiz yeri tutacağız sanırım.Dün akşam iş çıkışı buluştuk ve Sefaköy'deki bazı salonlara baktık,Allah biliyor ya düğün salonunda yapmayı hiç istemiyorum.Zaten Klas düğün salonunda da 24 nisan doluymuş bunu öğrendim tabi ben iyice demoralize oldum.Sebebine gelince düğün salonları içinde yüzüne bakılır,gelen davetlilerin rahat rahat oturacağı,havadar ve temiz olarak bir Akdeniz düğün salonu bir de Klas düğün salonu vardı.Mecburen şehir dışından gelen misafirleri düşünmemiz gerekiyor ve 24 nisan bizim için çok güzel bir fırsat,23 nisan resmi tatil ve cuma gününe geliyor dolayısıyla rahat rahat izin alma problemi yaşamadan gelebilecekler.Eeee şimdi Klas'ta 24 nisana yer olmayınca geriye Akdeniz kalıyor,ya orada da yer kalmazsa diye düşündüm ve iyice kendimi kötü hissettim.Oradan çıkıp bize gittik annemler yemeğe bekliyordu.Yemek falan yedikten sonra annem,arkadaşının oğlu için görüştükleri bir yer olduğunu,bugün kendisine anlattığını istersek gidip bir bakabileceğimizi söyledi.Çıktık evden gittik bizde hep birlikte.
Ve....... tek kelimeyle mükemmel bir davet salonu olduğunu gördük.Sevgilim de çok beğendi.Gerçekten içimize sindi.Beylikdüzü Carrefour karşısında E-5 kenarında Hasırcılar Alışveriş Merkezi var.İşte Işıldak Kültür Sarayı Düğün ve Toplantı Salonu tam hasırcıların yanında yer alıyor.Yani bu demek oluyor ki ulaşım da çok rahat olacak.Detaylar konuşuldu bu akşam da sevgilimin babasını götüreceğiz o da bir görecek ondan sonra inşallah kesinleşecek :) Gelişmeleri sonra yazacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder