25 Ekim 2009 Pazar

Kucuk ama Sirin Bir Ev...

Evet sadece bizim olacak bir evimiz olsun istiyorum.Cok sey istemiyorum degil mi Allah'im.Sadece huzurlu bir yuvamiz olsun,sevdigim adama mis gibi kurabiyeler pisirebilecegim bir mutfagi,geceleri onun yaninda buyuk bir guvenle uykuya dalabilecegim bir odasi,misafirlerimizle hos sohbet edip bir aci kahve sunabilecegim salonu olsun yeter......
Gecen hafta buldugumuz ev icin kredi basvurusunda bulunduk ve buyuk olasilikla onaylanacak ama son anda ev sahibinin evi satmaktan vazgecebilirim sozu hic hesaba katmadigimiz bir durumdu.Pazatesi gunune kadar sevgilime haber verecek bilemiyorum sonuc ne olacak.Allah'im guzel seyler diliyorum.Hayirliysa bu evi bize nasip et Rabbim.Simdilik daha fazla birseyler yazmak icimden gelmiyor.Sadece bir evimiz olsun diye dua etmek istiyorum.

1 yorum:

  1. merhaba
    Bugün blogların içinde gezerken farkettim bloğunu ve işin nasıl akıp geçtiğini anlamadım çok sıcak ve samimi buldum aşk kokuyo içim ısındı eski günlerimi hatırlattı bana merak etme bir bakmışsın evleneli 1 yıl olmuş ama herzaman başka uğraşalr çıkıyo insanın karşısına zaten çıkmasa yaşadığımızı nerden anlıycaz değilmi artık takip ettiğim bloglar içindesin en kısa zamanda mutluğun daim olması dileğiyle
    blog dostu egeli aşıklar.....

    YanıtlaSil