16 Ekim 2009 Cuma

Hayat Beni Yoruyor

Uzun bir suredir ara verdim ancak sorunlar hic ara vermiyor nedense.Cok bunaldim,nereye kadar boyle devam eder ki? Nisanlilikta sorunlar daha bir artar,gergin olur insanlar deniyor da bu kadarida biraz fazla artik.Bir kus bir barisik olmak artik bu bunyeye cok agirlik vermeye basladi,yuregim 6 yildir hic acimadigi kadar aciyor.Aslinda son durumlardan sonra duzeltmistik arayi hatta en son pazartesi gunu sinemaya gittik.Bu arada soylemeden edemeyecegim film cok guzeldi.Zaman Yolcusunun Karisi,Amazon editorlerinin 2004 yilinin en iyi kitabi sectikleri romanin sinemaya uyarlanmis harika bir duygusal,gercek ASK filmi.Kisaca Ask cok guzel islenmisti.
Bu haftanin tek guzel yani bu filmi izlemek oldu iste.Gerisi ise tam bir kaos,aklimi kacirmak uzereyim.Ne yapacagimi,nasil davranacagimi bilemez oldum.Sevdigim,canim,herseyim dedigim insan beni nasil bu derece kirabiliyor anlam veremiyorum.Benimle gorustugu gunleri sayiyor bu nasil mumkun oluyor ki ben her animi onunla gecirmek isterken o benle 4 gun ust uste gorustugunu soyluyor.Ve isin en aci tarafi bana bunu soyleyen nisanlim son 3 gundur ust uste arkadaslariyla gorusuyor,onlarla vakit geciriyor.Dun aksam birde is cikisinda beni aramayip her iki telefonunu da kapatti.Neden bu kadar vurdumduymaz davraniyor ki,ayni seyi ben ona yapsam kiyameti koparir.Telefonunu actiginda da verdigi cevap hepsinden beterdi,arkadaslarimla rahat oturmak icin kapattim.Yeter seninle ugrasamam.........Simdi ben ne yapmaliyim,bugunde arayip hicbirsey olmamis gibi davraniyor.Kendimi bu kadar hafife aldirmaktan bunaldim,bana deger vermesini bekliyorum.
Sadece benim ona verdigim degeri versin.Ona karsi duydugm sorumlulugu bana hissetsin hepsi bu.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder