31 Ağustos 2009 Pazartesi

Bu Aralar Sürekli Kitap Okuyorum.......

Ben yine bir kitap bitirdim hem de bu sefer 1 günde,nasıl oluyorsa başlıyorum ve devamı geliyor sonra bir bakıyorum kitabın son sayfasını çeviriyorum :)
Daha önce söylediğim gibi Aurora'nın İncileri'ni bir süreliğine rafa kaldırıp önce Sır'ı okuyup sonra devam edecektim.Ama ben Sır'dan önce Siyah Süt'ü okudum.Yazarı Elif Şafak.Evde kütüphanede duruyordu bir süredir,kızkardeşimin almış olduğu bir kitaptı.Pazar gününü evde geçirmek durumunda olunca rafta olduğu yerden gözüme ilişti öylece,nedense daha önce ilgimi pek çekmemişti,ismindenmidir nedir bilmem.Hadi dedim kendime,madem evdesin yapabileceğin en güzel şeyi yap ve kitap oku,iyi geliyor bu ruhuna biliyorsun :)
Farklı bir tarz sahibi bu kitap,bir otobiyografiyi çok değişik işlemiş yazar.Bir kadının annelik serüvenine giden yolunda kendi iç seslerini yakından tanıması ve en sonunda anaç sütlaç hanımın izini sürmesi....
Sinik entel hanım,saten şehvet hanım,anaç sütlaç hanım,pratik akıl hanım,can derviş hanım,hırs nefs hanım kitapta ortaya çıkan parmak kadınlar.Değişik bir kitap fazla bir şey beklenmeden okunursa beğenilebilir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder