27 Ağustos 2009 Perşembe

The End PİRAYE...

Pazartesi akşam iş çıkışı aldığım kitaptan daha önce bahsetmiştim.Uzun soluklu,insanın elinden bırakası gelmeyen bir kitap olduğunu belirtmiştim hani,işte aynen öyle oldu gece 02:00 ye kadar uykuma inat Piraye'yi elimden bırakamadım.Son sayfalarında hüzünlendiğim dakikalara eşlik eden gözlerim son sayfada yaşlarını akıtarak hoşçakal Piraye dediler benle beraber...

Kitap 2 günde bitti,daha doğrusu 2 akşamda dün daha erken biterdi ama ben iş çıkışı nişanlımın yanına gittim.Hüseyin babayı arayıp,geleceğimi söyleyince onunla yolda buluşup beraber eve gittik.Sonra benim hınzır Adamım bana mutfakta yardım etti ( ilk defa bu kadar uzun hem de ),kıymayı soteledi,havuçları rendeledi,kavurdu,canım sevgilim yetiştirebileyim diye bana epey yardımı dokundu.Sayesinde iftara yemek yetişti,hep beraber yemeğimizi yedik,o gece vardiyasına geçmiş bu arada o sebeple çıktık evden o servisle işe,bende metrobüsle eve gittim.Kardeşim,annemle teyzemi yazlıktan getirdi bu arada,bir süre muhabbet derken gece 24:00 te ancak elime alabildim Pirayeyi,bu sebeple bitirmemde o kadar gecikti.

Şimdi Bizim Gizli Bahçemizden'i alıp okumalıyım,Nermin Bezmen'i okuyalım bir de bakalım,nasıl bir kitap çok merak ediyorum şimdiden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder