10 Ağustos 2009 Pazartesi

HAYAT DEVAM EDİYOR :)

1 Aylık nişanlılık süremizi doldurmuş bulunuyoruz.Ne çabuk geçiyor vakit, 1 ay önce nasıl da bir telaşın ve koşuşturmacanın içindeydik.Neyseki geçti,rutin haline döndü hayatımız tabi belli farklılıklarla.Artık büyük bir keyifle taşıdığım yüzüğüm var parmağımda :) Bunun yanı sıra sevgilimin evimize rahatlıkla gelebilmesi,ailemle oturup muhabbet edebilmesi güzel rahatlıklar.
Şimdilerde yeni bir telaşın içerisindeyiz.Ev arıyoruz,kirada oturmak istemediğimiz için uygun bir satılık ev bulmamız gerekiyor.Bu arada öyle üzüldüğüm bir durum var ki,Aşkım'a da söyleyip canını sıkmak istemiyorum daha fazla ama,arabanın satılmasına çok üzüldüm.Ne çok alışmışım meğer,şimdi bir yere çıkmak bile zor geliyor ikimizede.ancak ev için bunu yapmak zorundaydık.Mecburen evin bedelinin bir kısmını peşin olarak ödemeliyiz ki bankadan aldığımız kredi miktarı az olsun.Hoş bankadan da kredi alabilecek miyiz o da bir muamma ama bilemiyorum ne olacak bu durumun sonu.Offf ki ne of bu kadar zor muymuş evlenmek inanamıyorum.Meğer ne kadar çok düşünülmesi gereken konu varmış.İyiki yanımda sevgilim o olmasa sıkıntılara nasıl göğüs gerebilirdim bilmiyorum.
Her şey bir yana artık bu şirkette çalışmak istemiyorum ama daha iyi bir yer bulana kadar buraya devam etmeliyim,ödemelerimizi ayarlamalıyız vs. vs. Yani Aşkım'la olmanın dışında bu aralar pek keyfim yok.Bir tek onun varlığı aldığım nefesi güçlü kılıyor.
Sevgilim Seni Seviyorum....................Biliyorsun değil mi ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder