21 Ağustos 2009 Cuma

Yıllık İznimiz-Avşa-Sevgilim ve Ben :)

Sevgilimin izne çıkmasını fırsat bilip onunda yüksek ısrarlarına ! dayanamayıp 1 haftalık yıllık iznimi kullandım.Kullandım ve bitti bile her güzel şey gibi.Ne yapalım artık bir dahaki tatile kadar bunun kalıntılarıyla yetineceğim.
14 Ağustos cuma günü ofisten çıktım ve merhaba tatil dedim kendi kendime.Sevgilimle cumartesi günü Avşa yollarına düştük bir kez daha ama bu sefer ne ile karşılaşacağımızı bilerek.Avşa yine aynıydı,güzeldi,kalabalık ve eğlenceliydi.ayrıca 2007 de olduğu gibi hala su olayı çözülememişti,suları yine çeşmeden getiriyordu insanlar.Ancak biz bu olumsuzlukları fazla önemsemedik zira kaldığımız yerin sahibi Asuman hanım ve eşi (ismini öğrenmemişim iyimi :) ) bize bu olumsuzlukları hiç hissettirmediler.Sağolsun eşi hergün pansiyonda kalanlara yetecek kadar suyu bizzat getiriyordu.Akşama mangal yapmak istersek mangalı hazırlayıp bizi çağırıyorlardı.Sevimli,sıcak kanlı ve samimiydi her ikiside. Odamız gayet temiz,banyo geniş,mutfakta her türlü ihtiyacı görecek şey vardı. İşte bunlar da kaldığımız odanın resimleri.Aşkımla orada,herşeyden uzakta,sessizliğin,sakinliğin içinde Aşk'la olmak güzeldi.


Bu defa 2007 tatilimizde olduğu gibi yapmadık ve her gün denize girdik,güneşlendik!!! Ne güneşlenmek ama ilk gün sonunda benim bacaklarım ve sırtım nar gibi kızarmış bir durumdaydı.Aşkım,akşamına serinletici ve rahatlatıcı krem aldıda biraz kendime geldim.Denize girdik,dinlendik,uyuduk,sahilde yürüdük,oturduk,bira içtik,Tanza gittik....
ve....19 ağustos çarşamba günü saat 15:00'te Mavi Marmara gemisiyle Aşk adasından ayrılıp 5,5 saatlik bir yolculukla İstanbul'a döndük...
Güzel geçti ve çok kısa geldi bana bu tatil.Şöyle uzun bir tatil yapmak istiyorum Sevgilimle yine yan yana,kol kola,aşkla.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder