26 Ağustos 2009 Çarşamba

PİRAYE....

"Piraye"yi yakın çevrenizde aramayın sakın," diyor Canan Tan. "Hem onun, hem de romandaki diğer karakterlerin hayal ürünü olduklarını belirtmeme, bilmem gerek var mı? Ama uzak şehirdeki şarkının nihavent olduğunu söyleyen Nazım Hikmet ve

"Gözlerin hani?" diye soran Ahmed Arif gerçek."



Yeni kararlar veriyorum son zamanlarda bunlardan biri de belkide benim için en sağlıklı olanı,uzunca bir süredir önceleri olduğu gibi artık kitap okumalıyım diyordum hep kendime ama bir türlü başlangıç yapamıyordum...Dün nihayet,iş çıkışı uğradığım bir kitapçıdan aldığım bu kitapla bunu uygulamaya başladım.Kitap 430 sayfalık ben akşam eve gidip yemek ve rutin işlerin faslını bitirip,şöyle güzel bir de çay demledikten sonra aldım elime ve başladım sayfalarını çevirmeye.Ben çevirdikçe kitap beni içine aldı,esir etti resmen,bırakmak ne mümkün,tatlı tatlı esen rüzgarda balkonda mis gibi çay keyfi ve Piraye....Lezzeti damağımda kaldı.Uyku göz kapaklarımı iyice zorlamaya başladığında saat epey ilerlemiş ve ben 250.sayfayı bitirmek üzereyim.....

Piraye güzel,anlatılanlar gerçekle uzak olmayacak cinsten,alıp okunması tavsiye edilecek bir kitap.Kararımı bu kitapla uygulamaya başlamak çok iyi geldi bana.Bunu bitirip Nermin Bezmen'in Bizim Gizli Bahçemizden adlı kitabını alacağım...Neden daha önce okumaya dönmedim sanki,ne kadar da iyi geliyor oysa bana.Söz verdim ama kendime artık boş şeylere kafa yormayacağım bundan böyle.Ruhumu dinlendirmem gerekiyor bir süre....

Bu arada onu.......evet sevgilimi çok özledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder