11 Ağustos 2009 Salı

Sevgilimle İzlediğimiz Filmler...

Biraz önce cüzdanımda sevgilimle gittiğimiz sinema filmlerinin biletlerini buldum.Aşkımla her gittiğim filmin biletini saklıyorum da.Aslında daha çok filme gittik ama sanırım bazı biletleri farklı yerlere koymuşum :) en son gittiğimiz filmin tarihine bakılırsa biz bayağıdır sinemaya gitmiyormuşuz :(


İlk bilet 24 Nisan 2008 tarihli,Plajda adlı bir filmmiş....Çok öyle özellikli bir film değildi diye hatırlıyorum...Avcılar Avşar'da izlemişiz.


İkincisi 22 Mayıs 2008 tarihli ama ne yazık ki adını hatırlamadığım bir filme ait. Bu da Avcılar avşar bileti :)




3.bilet Beylicium Alışveriş Merkezinin içinde olan Favori Sinemasında izlemiş olduğumuz Aşk Tutulması adlı filme ait. 16 Kasım 2008 tarihinde izlediğimiz bu film çok eğlenceli ve hoş bir filmdi.Fenerbahçe tutkunu bir delikanlının takımımı yoksa sevdiği kızmı önce gelir konulu,neşeli bir film işte.Çok birşey beklemeden eğlenmek için izlemiştik bizde.



4.bilette aynı şekilde Beylicium Favori Sinemasında 22 Kasım 2008'de izlemiş olduğumuz, Osmanlı Cumhuriyeti filmine ait.Çok fazla beğenmedik diye hatırladığım Ata Demirer'in başrol oynadığı bir filmdi bu da...



5.bilet 4Aralık 2008 gecesi Beylikdüzü AFM'de izlediğimde bir süre kendime gelemediğim,erkek ve kadın ilişkisini gerçek hayatın boyutunda anlatan,müzikleriyle beni benden alan ISSIZ ADAM filmine ait....

SEN DİZİME YATTIN,

BEN BİR HİKAYE ANLATTIM

VE SEN BÜYÜDÜN................




6.bilet ise Sefaköy Armoni Alışveriş Merkezindeki Prestige Sinemasında 22 Ocak 2009'da izlediğimiz Vali adlı filme ait.Gerçek hayattan konu edinilmiş olan çok güzel bir filmdi.Daha önce kitabını da okumuştum.Filmini izlemek te ayrıca zevkliydi.

Ve son bilette yine Beylikdüzü Afm'de 30 Nisan 2009'da izlediğimiz Kehanet adlı filme ait. Filmin resmi sitesi çok güzel yapılmış.Film gerçekten de çok sürükleyiciydi.Yalnız sonunu beğenmemiştik diye hatırlıyorum.


Dediğim gibi daha bir sürü film izledik Aşkım'la ama sanırım sakladığım biletleri başka bir yere koymuşum.Şimdilik cüzdanımdan çıkanlar bunlardı.Bu biletlere göre son 3 aydır sinemaya gitmiyoruz sevgilimle.Ama ne yapalım bizim daha önemli işlerimiz var bu aralar hem arada biz evde izliyoruz zaten bazı filmleri.Sinemada ya da evde ne farkederki Aşkım yanımda olduktan sonra :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder